مدعیان دروغین ظهور

بررسی اندیشه های عرفان شیطانی کیهانی ( حلقه )

مدعیان دروغین ظهور

بررسی اندیشه های عرفان شیطانی کیهانی ( حلقه )

طاهری ؛ ادعای اتصال به خداوند با تفسیر به رای قرآن !

یکی از بزرگترین اشکالات طاهری در عرفان شیطانی کیهانی ، تفسیر به رای قرآن کریم و سوء استفاده از آیات قرآن به نفع ادعاهای انحرافی خود است :

برای نمونه، طاهری در کتاب انسان از منظری دیگر ، "نجوی" را که در قرآن از "ناحیه شیطان" خوانده شده امری مقدس و اتصال به خداوند می خواند .

توضیحاتی را در ادامه ببینید :


دوستان عزیز و خوبم

کمی هشیارانه تر مطالب طاهری را بررسی کنید...!

متاسفانه شیطان ملعون ، تعالیم شیطانی خود را بجای تعالیم الهی و به اسم عرفان اسلامی و ارتباط با خداوند ، از زبان طاهری مطرح کرده است !

وی در ابتدای کتاب انسان از منظری دیگر صفحه 17 برای اثبات ادعای خود مبنی بر اتصال به روح القدس ! و سپس به خداوند ! از آیه 7 سوره مجادله معروف به آیه "نجوی" استفاده می کند .

وی می گوید:

"فرادرمانی که یکی از شاخه‌های عرفان کیهانی (حلقه) می‌باشد، از حلقه‌هایی است که در محدوده‌ی رحمانیت عام الهی، تسهیلاتی را در اختیار ما قرار می‌دهد و تنها شرط تحقق آن، آمادگی برای ایجاد وحدت است، وحدت حداقل با یک نفر دیگر، تا پس از آن عضو سوم که روح‌القدس یا روح‌الامین یا.... بوده، حلقه را تکمیل کرده و با تکمیل حلقه، عضو چهارم آن که خداوند است نیز، فیض خود را به واسطه‌ی روح القدس جاری نماید .

 

 اَلَم‌تر اَنَّ الله یَعْلَمُ ما فی السّموات و ما فی الارض ما یکونُ مِن نجوی ثلاثِة اِلاّ هُوَ رابعُهُم و لاخَمسَةٍ الا هُوَ سادسهم و لاأدنی مِنْ ذلکَ و لا اکثر اِلاّ هُوَ معُهم اَیَن ما کانُوا ثُمَ ینَّبئهُمْ بِما عَمِلوا یَوْمَ اِلقیامة اِنَّ اللهَ بِکُلِّ شیٍ علیم. (مجادله: آیه 7)

 

 «آیا ندیدی که خدا آن‌چه در آسمان‌ها و زمین است، می‌‌داند؟ هیچ رازی سه کس با هم نگویند، جز آن که او (خدا) چهارمین آن‌ها باشد و نه پنج کس جز آن که او ششم آن‌ها است و نه کم‌تر از آن و نه بیش‌تر، جز آن که هر کجا باشند با آن‌هاست. پس روز قیامت همه را به نتیجه‌ی اعمالشان آگاه خواهد ساخت. همانا خدا به هرچیز داناست.» "

 

.................

عزیزان ، برای درک بهتر موضوع

ابتدا مروری بر ترجمه آیات 7 تا 10 سوره مجادله داشته باشیم :

·          مگر نمى دانى که خدا آنچه را که در آسمان ها و زمین است      مى داند. هیچ نجویى سه نفرى نیست مگر آنکه او چهارمیشان است وهیچ پنج نفرى نیست مگر این که او ششمى آنها است و هیچ کمتر و بیشترى نیست مگر این که او با ایشان است هر جا که باشند. آنگاه در روز قیامت به ایشان خبر مى دهدکه چه کردند، چون خدا به هر چیزى دانا است (7)

·          آیا ندیدى کسانى را که از نجوى نهى شدند و باز بدانچه نهى شدند برگشتند و به گناه و دشمنى و نافرمانى رسول نجوى کردند و چون نزدت مى آیند تحیتى به تو مى دهند که خداى تعالى آن طور تحیتى به تو نداده و در دل خود و یا نزد همفکران خود اظهار دلواپسى مى کنند که نکند خدا به جرم آنچه مى گوییم عذابمان کند، ایشان را مگر همان جهنم چاره کند و در آن خواهند افتاد و چه بد محل بازگشتى است (8)

·          هان ! اى کسانى که ایمان آورده اید وقتى با یکدیگر نجوى مى کنید به گناه و دشمنى و نافرمانى رسول نجوى مکنید بلکه به احسان و تقوا نجوى کنید و از خدایى که به سویش محشور مى شوید بترسید (9)

·          نجوى تنها و تنها از ناحیه شیطان است تا کسانى که ایمان آورده اند اندوهگین شوند ولى هیچ ضررى به ایشان نمى زند مگر به اذن خدا ، و مؤ منین باید بر خدا توکل کنند (10)

ترجمه و تفسیر کامل این آیات رو در تفسیر المیزان بخوانید و بررسی کنید:

http://www.ghadeer.org/qoran/almizan/j19/al190024.htm#link212

همانگونه که ملاحظه کردید :

اولا نجوی بمعنی در گوشی صحبت کردن است وهیچ ربطی به ادعای اتصال به روح القدس و سپس به خداوند ندارد .

ثانیا آیه 7 سوره مجادله که مورد استناد در کتاب انسان از منظری دیگر قرار گرفته ، درباره هشدار خداوند به نجوی کنندگان است مبنی بر اینکه خداوند همواره حاضر ، شاهد  و آگاه به اعمال انسان هاست .

و در آخر اینکه در آیه 10 می فرماید که " نجوى تنها و تنها از ناحیه شیطان است تا کسانى که ایمان آورده اند اندوهگین شوند..."

در اینجا معلوم می شود که :

طاهری معنی صحیح آیات را نمی داند و حتی به خود زحمت نداده چند آیه بعدی را یکبار بخواند !

این عمل طاهری ، گناهی بزرگ در حق قرآن محسوب می شود چرا که از آیات به نفع ادعای باطل خود استفاده کرده در حالی که حتی ظاهر آبه هم کاملا گویا ست  و " نجوی " را نکوهیده است .

شیطان عملی را که در قرآن به او نسبت داده شده که بوسیله آن مومنین را اندوهگین کند ، در ذهن طاهری و در قالب عرفان کیهانی بصورت عملی زیبا ، دوست داشتنی و مقدسی چون اتصال با خداوند جلوه داده است !

ادعای هم فازی طاهری با لوح محفوظ هم در اینجا کاملا رد شده و نشان    می دهد ،  هم فازی طاهری با شیطان بوده و نه با قرآن !