مدعیان دروغین ظهور

بررسی اندیشه های عرفان شیطانی کیهانی ( حلقه )

مدعیان دروغین ظهور

بررسی اندیشه های عرفان شیطانی کیهانی ( حلقه )

مذهب اشتراکی ، دین جدید کیهانی پایه ریزی شده در ارمنستان !

دوستان گرامی

وقتی مطلب بالا تحت عنوان " تفکر و مذهب اشتراکی در عصر ظهور " رو در سایت شیخ صنعان که از طرفداران طاهری و عرفان کیهانی است دیدم ، یاد گفته های طاهری در یکی از جلسات کمیته دین پژوهی افتادم که همین آموزه ها رو مطرح می کرد ...

" طاهری : ... مثلأ اگر یک نهضت جهانی ایجاد بشه ، گفتگوی ادیان ، گفتگوی مذاهب ، مثل گفتگوی تمدن ها بیاد یک نهضت جهانی ، گفتگوی مذاهب ، ... ارمنستان این کار را کرده مساحت بسیار زیادی را اختصاص داده ، اتفاقأ اولین کشوری هم که دعوت کرده با اون هیئت رفتن از ایران بوده ، چرا ، چون ایران کشوری است که مشکل ساز است سربحث با اسرائیل ، یعنی میگه ایران میگه اگه این بیاد من نمیام ، ایران ، اولین کشوری که دعوت کردن ایران را دعوت کردن ، آقا تو رو به خدا بیا این جا ، ما انقدر بهت امتیاز میدیم ، جا این طوری ، هر جایی می خوای انتخاب کن... "

 

توجه داشته باشید که صهیونیزم جهانی برای ایجاد سلطه و حکومت جهانی نیاز به یک "دین و مذهب جهانی" دارد !

مذهبی که اگر برای هر قوم و ملتی ارائه شد اون رو مغایر با اندیشه های اساسی خود نداند. بنابراین ایجاد یک مذهب التقاطی اشتراکی آن هم از نوع عرفانی راه حل خوبی برای این مشکل ، می تواند به حساب بیاید !!

حالا می فهمم که چرا طاهری بعد از اولین دستگیری اش چطور با عجله اعزام  افراد به ارمنستان رو شروع کرد و وقتی مراجع امنیتی متوجه ارتباطات جهانی این موضوع شدند ، سریعا اعزام ها قطع و منتفی شد !!!