مدعیان دروغین ظهور

بررسی اندیشه های عرفان شیطانی کیهانی ( حلقه )

مدعیان دروغین ظهور

بررسی اندیشه های عرفان شیطانی کیهانی ( حلقه )

جن گیری کیهانی ! جن گیری واتیکانی !

فیلم جن گیری 4 رو ببینید:

دوستان عزیز

خودتان قضاوت کنید !

تشعشع دفاعی مورد ادعای طاهری همان اکسورسیزم

و ناشی از دیدگاههای التقاطی ایشان است و نه یک موهبت الهی از جانب روح القدس ...!

جن گیری یا اکسورسیزم صهیونیست مسیحی ها

نه تنها وسیله ای برای عوام فریبی است بلکه برای جان مردم  نیز خطرناک است ...

در ادامه مطالبی رو به نقل از خبرگزاری ها ملاحظه نمایید :

خبرگزاری مهر:

حضور کمرنگ مردم در کلیساها و رونق جن گیری با حمایتهای واتیکان

جن‌گیری در سالهای اخیر بار دیگر در اروپا به واسطه بازگشت جن‌گیران آموزش دیده در مراکز کلیسایی و حمایت پایدار واتیکان، به رغم حوادث ناخوشایند گذشته احیا شده است.

کشیش گابریل آمور رئیس جن‌گیران واتیکان گفت: مردم دیگر مناجات نمی کنند، به کلیسا نمی روند و اعتراف نمی کنند از این رو بستر مناسب برای فعالیت شیطان هموار است.

جن‌گیران اروپایی اظهار می دارند آداب و تشریفات آنها در میان افزایش تعداد افراد تسخیر شده سراسر اروپا از ضرورت قابل توجهی برخوردار است.
 
جن گیری طی چند سال گذشته در اروپا پیشرفت کرده است. ماه ژوئیه گذشته بیش از 300 جن‌گیر در شهر چستوچوا لهستان برای چهارمین گنگره بین المللی جن گیران گردهم جمع شده بودند. در لهستان حدود 70 کشیش به عنوان جن‌گیران تعلیم دیده فعالیت می کنند که این تعداد دو برابر تعداد فعالان پنج سال پیش است. در ایتالیا نیز حدود 300 کشیش و روحانی به عنوان جن‌گیر فعالیت می کنند که به شدت مورد حمایت واتیکان قرار دارند.

در سال 1999 مقر پاپ برای نخستین بار از سال 1614 راهبرد 84 صفحه ای جن‌گیری را منتشر کرد که کشیشان جن گیر براساس آن پیش از آنکه به شیطان فرمان دهند خود را به نام معرفی کرده و فرد را رها کند از آب مقدس استفاده می کنند. در این راهبرد همچنین استفاده از آب مقدس، قرائت انجیل و نیایش به عنوان مؤلفه های ضروری جن‌گیری مورد اشاره قرار گرفته است.

جن‌ گیران همچنین مدعی هستند مسیحیانی که به ادیان دیگر روی آورده، مسیحیان طرفدار یوگا و افرادی که بیشتر اوقات خود را به اینترنت اختصاص داده و افرادی که از حضور در کلیسا پرهیز می کنند بیش از سایرین در معرض خطر تسخیری روح خود توسط شیطان قرار دارند.

 

سایت آفتاب :

جن گیران همچنین مدعی هستند مسیحیانی که به ادیان دیگر روی آورده، مسیحیان طرفدار یوگا و افرادی که بیشتر اوقات خود را به اینترنت اختصاص داده و افرادی که از حضور در کلیسا پرهیز می کنند بیش از سایرین در معرض خطر تسخیری روح خود توسط شیطان قرار دارند.

در سال ۱۹۷۶ دو کشیش زن ۲۳ ساله آلمانی را تاحد مرگ گرسنگی داده بودند تا شیطانی که اظهار می داشتند در وجود وی بوده و از خون قربانی تغذیه می کند را از بین ببرند.

در سال ۲۰۰۲ یک اسقف آلمانی پس از آنکه به سوء استفاده جنسی در طول جن گیری متهم شد استعفا داد.

در نوامبر سال میلادی گذشته زنی در نیوزیلند در طول مراسم جن گیری که بیش از حد طولانی شده بود در حضور ۴۰ نفر از اعضای خانواده خود به علت فرورفتن طولانی در آب جان خود را از دست داد.

.....

دوستان عزیز بازهم متذکر می شوم ،

مراقب این اتصال های شیطانی باشید !!

در نماز هایتان دقت کنید و به خداوند پناه ببرید !!