مدعیان دروغین ظهور

بررسی اندیشه های عرفان شیطانی کیهانی ( حلقه )

مدعیان دروغین ظهور

بررسی اندیشه های عرفان شیطانی کیهانی ( حلقه )

طاهری : ترمز دستی (عبادت ) بجا بود یا بجا نبود ؟


استاد : " اونایی که میگن بجا بود ، دستشون رو بلند کنند ! "


فایل صوتی رو گوش کنید :


دوستان گرامی ،

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد و یا حداقل در طول دوره های

عرفان کیهانی دیده باشید

که افرادی پس از مدتی ، دیگر نمی توانند نماز بخوانند ، یا قرآن بخوانند ،

یا حتی صدای دعا را بشنوند !

این مصیبت ناشی از ارتباط های آلوده شیطانی ، بعنوان " ترمز دستی عبادت " توجیه می شود !!


توضیحاتی رو در ادامه ملاحظه فرمایید :

همه می دانیم ، در قرآن کریم توصیه های متعددی به "عبادت خداوندی" شده است .

اما :

آیا اینکه دستور به اخلاص در عبادت داده شده بمعنی جلوگیری از عبادت است ؟ یا بهبود آن ؟

منظور کمال عبادت بوده و یا قطع عبادت ؟

مسلما اگر پایه و اساس یک عمل وجود نداشته باشد ، دیگر کمال آن معنی ندارد !

مثل اینکه باغبانی درختان میوه باغش را جهت بالابردن کیفیت میوه ها به آتش بکشد !

شما می دانید که طبق دستور اسلام ، فریضه نماز در هر حالتی باید ادا شود

حتی نشسته یا خوابیده و یا حتی در حال دویدن !

پس این چه توجیهی است که افراد مشتاق عرفان را براحتی می باوراند که خیر ،

 خود هوشمندی الهی جلوی عبادت انسان را می گیرد !!

آیا متوجه نشدید، این ترفند شیطانی است که اجازه نمی دهد ،

انسان به طرف عبادت و نماز برود ،

 به اسم اینکه عبادتت خالصانه نیست !

پیشنهاد حقیر برای دوستانی که دچار این مشکل شده اند :

ابتدا کمی درباره این موضوع فکر کنید و بلحاظ عقلی بررسی کنید.

سپس توبه کرده و از خداوند طلب بخشش نمایید.

با کمک اتصال مثبت سه ، آلودگی های حلقه های قبلی را از بین ببرید !

 

در اینجا بد نیست مروری داشته باشیم  ،درباره ترک نماز !

ترک نماز، باعث انهدام دین

قال رسول الله صلى الله علیه وآله : من ترک صلاته متعمدا فقد هدم دینه ؛
کسى که عملا نمازش را ترک کند، به تحقیق که دینش را منهدم کرده است .
(بحارالانوار، ج 82، ص 202. میزان الحکمه ، ج 5، ص 402)

نتیجه کمک به تارک نماز

قال رسول الله - صلى الله علیه وآله -:من اعان تارک الصلوة بلقمة او کسوة فکانما

قتل سبعین نبیا اولهم ادم و اخرهم محمد ؛
کسى که ترک کننده نماز را به دادن طعامى یا لباسى یارى کند، مثل این است که هفتاد پیغبر را کشته ، که اول آنها آدم ، و آخر آن ها محمد (ص) است .
(لئالى الاخبار، ص 395)

ترک نماز باعث حبط عمل

قال رسول الله - صلى الله علیه وآله -:من ترک صلاته حتى تفوته من غیر عذر فقد حبط عمله ؛
کسى که نمازش را بدون عذر ترک کند (نخواند) تا وقت آن بگذرد، عمل او نابود شده است .
(بحارالانوار، ج 82، ص 203. میزان الحکمه ، ج 5، ص 403)

فاصله کفر و ایمان

قال رسول الله - صلى الله علیه وآله -:بین العبد و بین الکفر ترک الصلاة ؛
فاصله کفر و بندگى ترک نماز است .
(بحارالانوار، ج 82، ص 202. میزان الحکمه ، ج 5، ص 403)

مورد لعن واقع شدن

قال رسول الله - صلى الله علیه وآله -: تارک الصلاة ملعون فى التوراة ملعون فى الانجیل ملعون فى الزبور ملعون فى القران ملعون فى لسان جبرئیل ملعون فى لسان میکائیل ملعون فى لسان اسرافیل ملعون فى لسان محمد ؛
ترک کننده نماز در تورات و انجیل و زبور و قرآن مورد لعنت قرار گرفته و به زبان جبرئیل و میکائیل و اسرافیل و محمد (ص ) ملعون است .
(انوار الهدایة ، ص 197، الحکم الزاهره ، ص 294)

دین و بى نمازى

قال رسول الله - صلى الله علیه وآله - :اما الصلاة فلا خیر فى دین لا صلاة فیه ؛
دینى که در او نماز نباشد، فایده و خیرى ندارد (خیرى در آن نیست).
(سیره ابن هشام ، ج 3 - 4، ص 504)

راه ترک نماز

قال رسول الله - صلى الله علیه وآله -:ما بین المسلم و بین ان یکفر الا ان یترک الصلاة الفریضة متعمدا او یتهاون بها فلا یصلیها؛
فاصله بین مسلمان و بین کفرش چیزى جز ترک نماز واجب نیست که یا عمدا ترک نماید و اصلا قبول نداشته باشد و یا از بى اعتنایى نماز نخواند.
(بحارالانوار، ج 82، ص 216. میزان الحکمه ، ج 5، ص 402)