استاد : " اونایی که میگن بجا بود ، دستشون رو بلند کنند ! "
دوستان گرامی ،
شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد و یا حداقل در طول دوره های
عرفان کیهانی دیده باشید
که افرادی پس از مدتی ، دیگر نمی توانند نماز بخوانند ، یا قرآن بخوانند ،
یا حتی صدای دعا را بشنوند !
این مصیبت ناشی از ارتباط های آلوده شیطانی ، بعنوان " ترمز دستی عبادت " توجیه می شود !!
توضیحاتی رو در ادامه ملاحظه فرمایید :
همه می دانیم ، در قرآن کریم توصیه های متعددی به "عبادت خداوندی" شده است .
اما :
آیا اینکه دستور به اخلاص در عبادت داده شده بمعنی جلوگیری از عبادت است ؟ یا بهبود آن ؟
منظور کمال عبادت بوده و یا قطع عبادت ؟
مسلما اگر پایه و اساس یک عمل وجود نداشته باشد ، دیگر کمال آن معنی ندارد !
مثل اینکه باغبانی درختان میوه باغش را جهت بالابردن کیفیت میوه ها به آتش بکشد !
شما می دانید که طبق دستور اسلام ، فریضه نماز در هر حالتی باید ادا شود
حتی نشسته یا خوابیده و یا حتی در حال دویدن !
پس این چه توجیهی است که افراد مشتاق عرفان را براحتی می باوراند که خیر ،
خود هوشمندی الهی جلوی عبادت انسان را می گیرد !!
آیا متوجه نشدید، این ترفند شیطانی است که اجازه نمی دهد ،
انسان به طرف عبادت و نماز برود ،
به اسم اینکه عبادتت خالصانه نیست !
پیشنهاد حقیر برای دوستانی که دچار این مشکل شده اند :
ابتدا کمی درباره این موضوع فکر کنید و بلحاظ عقلی بررسی کنید.
سپس توبه کرده و از خداوند طلب بخشش نمایید.
با کمک اتصال مثبت سه ، آلودگی های حلقه های قبلی را از بین ببرید !
در اینجا بد نیست مروری داشته باشیم ،درباره ترک نماز !
ترک نماز، باعث انهدام دین
قال رسول الله صلى الله علیه وآله :
من ترک صلاته متعمدا فقد هدم دینه ؛
کسى که عملا نمازش را ترک کند، به
تحقیق که دینش را منهدم کرده است .
(بحارالانوار، ج 82، ص 202. میزان الحکمه ، ج 5، ص 402)
نتیجه کمک به تارک نماز
قال رسول الله - صلى الله علیه وآله -:من اعان تارک الصلوة بلقمة او کسوة فکانما
قتل سبعین نبیا اولهم ادم و اخرهم
محمد ؛
کسى که ترک کننده نماز را به دادن
طعامى یا لباسى یارى کند، مثل این است که هفتاد پیغبر را کشته ، که اول آنها آدم ،
و آخر آن ها محمد (ص) است .
(لئالى الاخبار، ص 395)
ترک نماز باعث حبط عمل
قال رسول الله - صلى الله علیه وآله
-:من ترک صلاته حتى تفوته من غیر عذر فقد حبط عمله ؛
کسى که نمازش را بدون عذر ترک کند
(نخواند) تا وقت آن بگذرد، عمل او نابود شده است .
(بحارالانوار، ج 82، ص 203. میزان الحکمه ، ج 5، ص 403)
فاصله کفر و ایمان
قال رسول الله - صلى الله علیه وآله
-:بین العبد و بین الکفر ترک الصلاة ؛
فاصله کفر و بندگى ترک نماز است .
(بحارالانوار، ج 82، ص 202. میزان الحکمه ، ج 5، ص 403)
مورد لعن واقع شدن
قال رسول الله - صلى الله علیه وآله
-: تارک الصلاة ملعون فى التوراة ملعون فى الانجیل ملعون فى الزبور ملعون فى
القران ملعون فى لسان جبرئیل ملعون فى لسان میکائیل ملعون فى لسان اسرافیل ملعون
فى لسان محمد ؛
ترک کننده نماز در تورات و انجیل و
زبور و قرآن مورد لعنت قرار گرفته و به زبان جبرئیل و میکائیل و اسرافیل و محمد (ص
) ملعون است .
(انوار الهدایة ، ص 197، الحکم الزاهره ، ص 294)
دین و بى نمازى
قال رسول الله - صلى الله علیه وآله -
:اما الصلاة فلا خیر فى دین لا صلاة فیه ؛
دینى که در او نماز نباشد، فایده و
خیرى ندارد (خیرى در آن نیست).
(سیره ابن هشام ، ج 3 - 4، ص 504)
راه ترک نماز
قال رسول الله - صلى الله علیه وآله
-:ما بین المسلم و بین ان یکفر الا ان یترک الصلاة الفریضة متعمدا او یتهاون بها
فلا یصلیها؛
فاصله بین مسلمان و بین کفرش چیزى جز
ترک نماز واجب نیست که یا عمدا ترک نماید و اصلا قبول نداشته باشد و یا از بى
اعتنایى نماز نخواند.
(بحارالانوار، ج 82، ص 216. میزان الحکمه ، ج 5، ص 402)