مدعیان دروغین ظهور

بررسی اندیشه های عرفان شیطانی کیهانی ( حلقه )

مدعیان دروغین ظهور

بررسی اندیشه های عرفان شیطانی کیهانی ( حلقه )

طاهری : به زودی یقین حاصل می کنید که شما خدا هستید !

دوستان

اینها مطالبی است که طاهری در مقاله آزمایش آخر گفته و در همه جا هم

منتشر شده است...

طاهری در این مقاله از قول خداوند می  گوید :

" ...این بار همه ی قدرت خود را در اختیار شما بگذارم !!

وقتی که همه ی قدرت خود را به شما ببخشم!

 فقط در آن جاست که مفهوم بخشنده ی مهربان را خواهید فهمید.

 حال من هستم و شما.

آیا با داشتن همه ی قدرت من و احساس بی نیازی، باز هم طالب من خواهید بود؟ 

به زودی یقین حاصل می کنید که شما خدا هستید.

آن زمان که شما خدا شدید، می خواهید بدانید که با من چه خواهید  کرد؟ "

توضیحاتی را در ادامه ببینید:

 

دوستان

اینها مطالبی است که طاهری در مقاله آزمایش آخر گفته و در همه جا هم

منتشر شده است...

طاهری در این مقاله از قول خداوند می  گوید :

" ...این بار همه ی قدرت خود را در اختیار شما بگذارم !!

وقتی که همه ی قدرت خود را به شما ببخشم!

 فقط در آن جاست که مفهوم بخشنده ی مهربان را خواهید فهمید.

 حال من هستم و شما.

آیا با داشتن همه ی قدرت من و احساس بی نیازی، باز هم طالب من خواهید بود؟ 

به زودی یقین حاصل می کنید که شما خدا هستید.

آن زمان که شما خدا شدید، می خواهید بدانید که با من چه خواهید  کرد؟ "

توضیحاتی را در ادامه ببینید:

دوستان گرامی

انحراف در خداشناسی را براحتی می توان در این عرفان شیطانی ملاحظه کرد...

در اینجا می بینید که خداوند و قدرت خداوندی محدود و انتقال قدرت لایزال الهی به

دیگران ممکن دانسته شده است !!

وی در ادامه می گوید :

" برخی از شما پس از کسب اطمینان از خدا بودن خود و احساس بی نیازی نسبت به من،

 خواهیدگفت: "حالا که خدا هستیم وبی نیاز به او، چرا برای خود خدایی نکنیم؟"

و فقط عده ی اندکی خواهند بود که خدایی در وحدت را انتخاب کرده،

 به سوی من آمده، با من به وحدت می رسند.

 بلی! خدای در وحدت و خدای در کثرت، آخرین آزمایش است و شما کدام را انتخاب خواهید کرد؟ "

....

با این اوصاف معلوم می شود که چرا شبکه منفی ترمز دستی عبادت ها را

کشیده است !

چون اگر افراد به نماز بایستند و تنها به معانی  نماز هم توجه کنند ، متوجه می شوند ،

این تنها خداوند است که همتا ندارد و بی نیاز است ...!

بسم الله الرحمن الرحیم

قل هوالله احد

الله الصمد

لم یلد و لم یولد

و لم یکن له کفوا احد

 ....

آیا این عرفان الهی و از سوی شبکه الهی است یا عرفانی شیطانی و

از سوی شبکه شیطانی ؟