مدعیان دروغین ظهور

بررسی اندیشه های عرفان شیطانی کیهانی ( حلقه )

مدعیان دروغین ظهور

بررسی اندیشه های عرفان شیطانی کیهانی ( حلقه )

طاهری : در جهنم آتشی از جنس آگاهی است !

دوستان عزیز

طاهری در مقاله آزمایش آخر درباره جهنم می گوید :

" و خدا گفت : ... شما همراه با من وارد آن جا می شوید

و من هستم که از آن عبورتان می دهم؛

 جایی که نه زمان در آن وجود دارد و نه مکانی محسوب می شود؛

هر چند که شما آن را مکان می پندارید؛

 همان گونه که به علت عدم وجود زمان، آن را جاویدان نیز می انگارید..."

....

همانگونه که می بینید

تعاریف فوق از جهنم کاملا بر خلاف آیات قرآن و نوعی ترفند شیطانی برای

از بین بردن ترس انسان از مجازات الهی است ...

توضیحاتی رو در ادامه ببینید :

دوستان عزیز

طاهری در مقاله آزمایش آخر درباره جهنم می گوید :

" و خدا گفت : ... شما همراه با من وارد آن جا می شوید

و من هستم که از آن عبورتان می دهم؛

 جایی که نه زمان در آن وجود دارد و نه مکانی محسوب می شود؛

هر چند که شما آن را مکان می پندارید؛

 همان گونه که به علت عدم وجود زمان، آن را جاویدان نیز می انگارید..."

....

همانگونه که می بینید

تعاریف فوق از جهنم کاملا بر خلاف آیات قرآن و نوعی ترفند شیطانی برای

از بین بردن ترس انسان از مجازات الهی است ...

توضیحاتی رو در ادامه ببینید :

باید متذکر شویم هم از نظر عقلی و هم از نظر نقلی و آیات واضح و صریح قرآنی

بین انسان های مومن که در دنیا عمل صالح داشته اند و افراد بی ایمانی که در دنیا

مرتکب فسق و نافرمانی الهی شده اند ، تفاوت زیادی وجود دارد...

اما در گفته های طاهری ، همه انسان ها اعم از مومن و فاسق از جهنم عبور کرده

و به خدا رسیده و خدا می شوند ...!

وی در ابتدای مقاله " آزمایش آخر " می گوید :

" و خدا گفت: من همه جا با شما بوده ام، هستم و خواهم بود

و حتی در جهنم نیز تنهایتان نخواهم گذاشت.

شما همراه با من وارد آن جا می شوید و من هستم که از آن عبورتان می دهم؛

جایی که نه زمان در آن وجود دارد و نه مکانی محسوب می شود؛

هر چند که شما آن را مکان می پندارید؛

همان گونه که به علت عدم وجود زمان، آن را جاویدان نیز می انگارید.

تنها چیزی که در جهنم وجود دارد، آتشی از جنس آگاهی است

که برای شما تلخ و برای من شیرین است.

زیرا به کمک این آتش است که حایل بین من و شما

که همان حجاب ناشی از گناهان شما است، سوزانیده شده،

پس از آن ما به یکدیگر رسیده،

بعد از پیمان نخست، !!

بار دیگر شما را باز می یابم تا برای «آزمایش آخر»،

این بار همه ی قدرت خود را در اختیار شما بگذارم." !!
....

همونطور که ملاحظه کرده اید قبلا هم درباره توصیفات طاهری در خصوص

" لازمان و لامکان " خواندن قیامت و آخرت توضیحاتی دادیم که طبق آیات قرآن

هم قید " زمان " و هم قید " مکان" برای آخرت صراحتا بیان شده است ...

اما در همین جملات ایشان و کلماتی که زیر آنها خط کشیده شده توجه کنید :

خود طاهری دارد می گوید ،همه جا ، در جهنم ، آن جا ، عبورتان می دهم ، جایی و ...

همه این قیود خود پارادوکسی در تعاریف ایشان است و نشان دهنده جا و مکان است ...

ضمن اینکه ، عبارت " عبورتان می دهم " به تنهایی دو مفهوم " مکان " و " زمان " را

در خود همراه دارد ( قابل توجه دوستان علاقمند به ریاضی و فیزیک ! )

اما آیات زیبای 18 تا 20  از سوره سجده به خوبی بیان کننده واقعیت ماجرا می باشند ، توجه بفرمایید :

-          افمن کان مومنا کمن کان فاسقا لا یستوون  - 18

-          آنکه مومن است با آنکه عصیان پیشه است چگونه همانند و یکسانند ؟      (هرگز نیستند )

-          اما الذین امنوا و عملوا الصالحات فلهم جنات الماوی نزلا بما کانوا یعملون – 19

-          اما کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته کرده اند ، به پاداش اعمال صالح ، منزلگاه پر نعمت در بهشت ابد یابند.

-          و اما الذین فسقوا فماویهم النار کلما ارادوا ان یخرجوا منها اعیدوا فیها و قیل ذوقوا عذاب النار الذی کنتم به تکذبون – 20

-          و اما کسانی که عصیان ورزیده اند ، جایشان جهنم است و هر وقت بخواهند از آن برون شوند ، بدانجا بازشان گردانند و گویند : عذاب جهنمی را که تکذیبش می کردید ، بچشید.

 

آیا بهتر نیست برای درک مفاهیم اعتقادی به کتاب الهی رجوع کنیم و

حق را از منبع اصلی آن بیابیم !

من بار دیگر از این عرفان شیطانی اعلام برائت می کنم !